Kantoorlocatie in Amsterdam
Maandag t/m zondag 18:30-21:30 uur. Als vrijwilliger kun je zelf aangeven hoeveel avonden je wilt werken. Gemiddeld draaien ervaringsdeskundigen één tot twee diensten per week.
Je hebt een behandeling gevolgd binnen de GGZ. Het is daarnaast van belang dat je al wat verder bent in je herstel en de Nederlandse taal beheerst.

Het team van telefonisten van De Warmline bestaat uit ervaringsdeskundigen. De Warmline biedt geen medische hulp, maar een luisterend oor. De bellers voelen zich vaak eenzaam en willen hun zorgen delen. Dit zijn hele persoonlijke verhalen. Daarom blijven zij, net als de medewerkers van De Warmline, anoniem. Werken bij De Warmline is bijzonder, omdat je je eigen kennis en ervaring kunt inzetten voor andere mensen. De bellers knappen op van een persoonlijk gesprek. Jij bent voor hen van onschatbare waarde. De Warmline is actief buiten kantoortijden, omdat de hulpverlening dan niet bereikbaar is. Als telefonist van De Warmline maak je deel uit van een betrokken team van collega’s.
Maandag t/m zondag 18:30-21:30 uur.
Als vrijwilliger kun je zelf aangeven hoeveel avonden je wilt werken. Gemiddeld draaien ervaringsdeskundigen één tot twee diensten per week.
Aanmelden